Branding

Et stærkt brand er kernen i enhver succesfuld virksomhed

Vi hjælper jer med at varetage de opgaver og processer, der skal til for at skabe et stærkt brand. Fra brandanalyse over strategi og positionering til implementering. Og fra strategisk til taktisk kommunikation. Vi hjælper jer med at besvare følgende spørgsmål:

  • Hvad er det unikke ved jeres virksomhed? Hvor og hvordan skiller jeres virksomhed sig ud fra konkurrenter?
  • Hvad bliver man en del af ved at være kunde hos jer?
  • Hvad er de primære drivere, holdninger, behov, barrierer, etc. blandt jeres kunder?
  • Hvilke trends sætter rammerne for den fremtidige branding?
  • Hvad skal den strategiske branding af jeres virksomhed være fremover? Brand som produkt? Brand som organisation? Brand som symbol?
  • Hvilke funktionelle og emotionelle benefits skal bære den fremtidige value proposition?
  • Etc.

Vi gennemfører det nødvendige antal interne og eksterne interviews for at kunne besvare ovenstående spørgsmål. Og for at kunne skabe en stærk branding af jeres virksomhed i fremtiden. Læs nærmere om delelementerne i vores branding-koncept i oversigten nederst på siden.

Vi har arbejdet hos nogle af verdens stærkeste brands, såsom Apple og Orange, og vi har herigennem et solidt afsæt til at sikre en stærk branding hos jer også.

Prisen for et professionelt branding-projekt inkl. et større antal interne og eksterne interviews, workshop, rapportering, mv. er 50.000 kr. ex. moms, hvilket er en særdeles konkurrencedygtig pris for et komplet branding-projekt. Vi kan tilbyde det til denne pris grundet en lav omkostningsstruktur og et indarbejdet koncept.

Lad os tage en uforpligtende snak om mulighederne. Kontakt os på 26 10 00 77 eller info@effektmarketing.dk.

Vores branding-koncept i korte træk

  • Indledende behovsanalyse og forslag til opgaveløsning
  • Intern analyse til afdækning af brand identitet – sådan ønsker vi at blive opfattet
  • Ekstern analyse til afdækning af brand image – sådan bliver vi opfattet i dag
  • Analyse af købsbeslutningsproces, valgkriterier, informationskanaler, mv.
  • Workshop (præsentation og diskussion af resultater fra analysefasen)
  • Forslag til fremtidig, strategisk branding (identitet, essence, positionering, mv.)
  • Value proposition – funktionelle og emotionelle benefits
  • Forslag til taktisk branding og markedsføring

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *