Innovation & revitalisering med effekt


Danske virksomheder og organisationer prioriterer ikke innovation højt nok – og har sjældent værktøjerne til at gøre innovationen effektfuld i praksis. Dette er en stor udfordring, da nye undersøgelser fra McKinsey & Co* samt PriceWaterhouseCoopers** dokumenterer en tæt sammenhæng mellem vækst og indtjening på den ene side og innovation med den rette eksekvering og ressourcemæssige prioritering på den anden side.

Vi tilbyder et unikt innovationskoncept, som…

… involverer de mest moderne og effektive værktøjer til at skabe konkret innovation i form af produkt-, markeds-, salgs- og procesudvikling

…tager afsæt i solid kunde- og markedsmæssig indsigt samt øvrig, relevant stimuli.

. ..er baseret på vores erfaring fra førende, innovative virksomheder som Apple, Lego og Orange.

Effektiv innovation kræver særlige kompetencer og værktøjer

Hvis innovation skal være effektiv, så skal innovationen drives af de rette kompetencer, med den rette forankring i organisationen og med det rette fokus. Vi ved af erfaring at innovation ofte ikke sker eller mislykkes, fordi disse tre grundlæggende forhold ikke er på plads samtidigt.

Vore unikke koncepter

Vi tilbyder fire unikke og effektfulde koncepter:

1. Udvikling af en INNOVATIV KULTUR, der skaber resultater.

2. IdeaLab: MÅLRETTEDE INNOVATIONSWORKSHOPS, der sikrer et maksimalt idégrundlag til at udvikle effektfulde koncepter inden for et givent udviklingsområde.

3. IdeaLab Light: Komprimeret version af Idealab, som er velegnet til afdelingsdage, kick offs, strategiprocesser, ol. og som blot koster 10.000 kr. excl. moms.

4. Bright Ideas: INTRANET-BASERET IDÉGENERERING der effektivt opfanger og kvalificerer gode idéer fra alle medarbejdere i alle hjørner af organisationen.

Kundecase: Vi har bl.a. gennemført og evalueret et innovationsprojekt for Københavns Lufthavne. Vi kan naturligvis ikke afsløre detaljer, men dog afsløre at projektet resulterede i 26 veldefinerede og spændende koncepter. Heraf blev 10 koncepter vurderet som særligt interessante og indstillet til direktionen, som godkendte samtlige 10 koncepter til direkte implementering. Direktionen udtrykte samtidig stor tilfredshed med innovationsprojektet. Pris: 30.000 kr. excl. moms.

Prøv os af – i første omgang via et møde

Lad os tage en uforpligtende snak om mulighederne. Kontakt os på 26 10 00 77 eller info@effektmarketing.dk.

*“Making innovation structures work”, McKinsey & Company, 2012
**”Breakthrough innovation and growth”, Pwc, 2013

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *