Pay for perfomance procurement


Ingen bør i dag lave indkøb af konsulentydelser, annonceprodukter, mv. uden at betalingen afhænger af den kvalitet eller effekt der leveres!

Der kan opsættes målbare effektkriterier for stort set alle typer ydelser, der har til formål at øge performance, så din virksomhed kun betaler såfremt der bliver skabt værdi for pengene. Læs nærmere om fremtidens måde at lave – i manglen på bedre, dansk udtryk – ”pay for performance” indkøb på:

Vi tilbyder et unikt og nyskabende koncept…

…som på systematisk og effektiv vis hjælper jer til at lave indkøb baseret på konkrete og målbare kvalitetskriterier

…som betyder at I kun betaler såfremt I modtager en høj kvalitet

…som gør at jeres leverandører gør sig meget mere umage for at levere høj kvalitet – og I ender op med de bedste leverandører

…som gør at I sparer penge såfremt en tilstrækkelig kvalitet ikke bliver leveret

Pay for performance procurement bliver fremtidens måde at foretage indkøb på

Pay for performance er allerede i gang med at revolutionere måden, der afregnes på i visse annoncemedier ført an af bl.a. Google, Facebook, mv. Og pay for performance er i gang med at penetrere andre områder og ydelser også, specielt i USA. Baggrunden for dette er indlysende. Eksempelvis bør man fremover kun betale for en hjemmeside, såfremt den leverer det rette antal besøg og konverteringer. Og betalingen for et salgstræningskursus bør afhænge af det mersalg kurset afstedkommer. Tilsvarende bør gøre sig gældende for annonceindkøb, ledelsesudvikling, coaching, rekruttering, outplacement, SEO-optimering, PR-indkøb, osv., osv.

Alle annonceprodukter, konsulentydelser, mv. kan kvalitetsmåles med en acceptabel præcision, hvorefter der kan aftales afregning på performance. Der er ingen gyldige argumenter for ikke at indføre P4P uanset om en annonce eller konsulentydelse kan måles præcist eller mere skønsmæssigt. P4P-modellen justeres bare ift. karakteren af den enkelte ydelse.

Vi skræddersyr løsningen til jeres behov

Vi hjælper jer med at implementere et pay for performance procurement-koncept, der er tilpasset jeres virksomhed og jeres leverandører. Ydelsen indeholder:

1. En kundetilpasset pay for performance procurement manual.

2. 360 grader hjælp til de første pay for performance-kontrakter.

3. Mulighed for efterfølgende hotline-support.

Vi tilbyder naturligvis en pay for performance betaling for vores rådgivning.

Rådgivning til udbydere af annoncetjenester eller konsulentydelser

Vi hjælper også udbydere af annoncetjenester eller konsulentydelser med at udvikle pay for performance løsninger til deres kunder. Hvis der leveres værdi for pengene så er der jo ikke noget at frygte. Tværtimod så får man via pay for performance det bedst tænkelige salgsargument samt mulighed for en bedre aflønning – netop fordi der leveres dokumenterbar værdi for pengene.

Få en helt uforpligtende præsentation af vores unikke koncept – og hvad det kan gøre for din virksomhed. Ring eller skriv til os på 26 10 00 77 eller info@effektmarketing.dk – og vi kan aftale en kort og præcis præsentation hos jer.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *